czwartek, 29 maja 2014

Moje nowości kosmetyczne...

Kochani!
Jako, że od jakiegoś czasu dochodzę do wniosku, że czas rozstać się z chomikowaniem. Postanowiłam mniej kupować, a więcej zużywać. Dlatego też moje zakupy z nowościami są bardzo skromne. Zawitało kilka nowości, ale jest ich niewiele.
 
Nowości w kosmetyczce

Co nowego się u mnie pojawiło już Wam pokazuje:
  Dwie szminki jedna w formie kredki Revlon Colorburst 105 Demure Reservee Ł7.99, druga w formie pisaka Perfect Stay Astor 151 Blushing Rose Ł1. 

Revlon Colorburst 105 Demure Reservee

Astor Perfect Stay 151 Blushing Rose
Czerwony piaseczek lakier od Sally Hansen Cherry Drop, kupiłam go za całego Ł1.

Sally Hansen Sugar Coat 300 Cherry Drop
Skusiłam się też na serum do twarzy, które mam zamiar testować razem z kremami na dzień i na noc. Serum firmy by nature.

by nature serum do twarzy

Wpadł jeszcze do mojego koszyka pędzelek Ecotools 1230 ceny niestety nie pamiętam.

ecotools 1230


To tyle z moich nowości dotychczasowych.

A co w Waszych kosmetyczkach nowego się pojawiło? Wydaliście coś na kosmetyczne nowości? 
Czekam na Wasze komentarze. 
Pozdrawiam 
Mama małego Szkraba


60 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kredki nie zaciekawiły i dlatego postanowiłam je kupic i przetestować

      Usuń
  2. to serum mnie zaciekawiło :) świetna pomadka z revlona ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum jest dość ciekawe jeśli chodzi o skład

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie kredki, lakiery piaskowe też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero rozpoczynam przygodę z kreskami do ust

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Lakier mi rownież przypadł do gustu

      Usuń
  5. Czerwony piasek wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda kolor jest dość ciekawy

      Usuń
  6. Lakier wygląda bardzo fajnie, ciekaw jak się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie niedługo go pokazać

      Usuń
  7. fajne nowości :) ciekawa jestem tej Revlonowej kredeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kreseczka mi juz w sklepie sie spodobała

      Usuń
  8. Podoba mi się ten lakier Sally.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje a kupiłam go troszke przypadkowo

      Usuń
  9. U mnie ostatnio cisza zakupowa :) Jestem bardzo ciekawa pędzelka Ecotools

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pedzelek Ecotools mnie kusił juz dawno

      Usuń
  10. Ja ostatnio malutko kupiłam, więcej wydałam w maju na ubrania niż na kosmetyki, chociażby dzisiaj w lumpeksie :)
    Z Twoich nowości jestem ciekawa tych szmineczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz dawno kiedyś zagladalam do lumpka ;) a szmineczki rzeczywiście sa ciekawev

      Usuń
  11. świetny kolor lakieru, pokaż go na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier ma fanastyczny kolor
    Ciekawe jak spisze się serum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum niedługo bede testować musze najpierw skończyć Hydraluron

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuje niewiele tego musze przyznac

      Usuń
  14. U mnie po Rossmannowych szaleństwach na razie cisza. Kolor lakieru również mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jak szaleństwo to w Rossmannie ;) kolor rzeczywiście mi sie podoba ;)

      Usuń
  15. Bardzo fajne nowości! Kredki mnie interesują najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze ze większość chce ujrzeć kredki postaram sie zrobic posty jak najszybciej

      Usuń
  16. rewelacyjne produkty do ust i śliczny lakier!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje szminki mi sie podobają i lakier rownież

      Usuń
  17. jestem ciekawa najbardziej tych szminek :) jak się prezentują na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie juz niedługo je pokazać

      Usuń
  18. Ten lakier zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo tez mi sie podoba ten lakier ;)

      Usuń
  19. Fajne nowości ;) ten pędzelek mam :) i lubię go..
    A lakier mnie ciekawi, czekam aż pokażesz go na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) a pedzelek rzeczywiście zapowiada sie dobrze musze go zaczac uzywac zeby sie przekonać ze jest bardzo dobry. Lakier postaram sie szybko pokazać

      Usuń
  20. Jestem bardzo ciekawa tej kredki z Revlon :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na zdjecia naustne, bowiem kredeczki interesują mnie najbardziej:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreseczki sa bardzo fajne pokaże je na ustach

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Ja tez nie moge sie doczekać zaczac go uzywac ;)

      Usuń
  23. EcoTools są boskie :) Ciekawe to serum By Nature :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uwielbiam Ecotools sa świetnymi pedzlami ;) to serum juz nie moge doczekać sie uzywac ;)

      Usuń
  24. przyjemne zakupy, a wiesz Monika, mnie przestały odpowiadać pędzle eco tools...

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bardzo szkoda, a masz jakieś inne godne polecenia?

      Usuń
  25. Lakier SH widziałam w TK Maxx za 17 albo 24 zł :D Pomadkę w kredce Astor mam, ale zły kolor wybrałam, bo tylko lekko przyciemnia mi usta :) Z EcoTools mam tylko pędzel do pudru i średnio mi pasuje, używam go tylko wtedy gdy Hakuro mam brudne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie mam pędzli Hakuro ale słyszałam ze sa swietne. Może kiedyś tez zacznę ich uzywac. Ja swój lakier i pomadkę kupiłam po funciku ;)

      Usuń
  26. Ja też teraz nie kupuję i chcę w końcu zacząć zużywać zapasy :D Dlatego w tym miesiącu kupiłam tylko dwie rzeczy :P Strasznie fajne te pomadki do ust w formie pisaka i sztyftu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam je w końcu przetestować wiec kupiłam i niedługo bedą posty o nich ;) ja tez próbuje teraz wszystko pozuzywac przez lato by na jesień moc kupic juz tylko to czego najbardziej potrzebuje ;)

      Usuń
  27. Kusząca ta kolorówka. Bardzo sobie chwalę pędzelki Ecotools :)
    Też od kilku miesięcy ograniczyłam zakupy, za to koncentruję się na denkowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też sobie tak zawsze obiecuję, a potem przychodzi chwila słabości i wracam z pełnymi torbami różności.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne kosmetyki, żadnego z nich nie miałam, ale spodobał mi się ten lakier SH

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem bardzo ciekawa kredki Revlon. Miałam wersję standardowa i niestety trochę mnie rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pokazuj szybko ten lakierek na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne nowości, u mnie ta kredka z Astor niestety była porażką;(

    OdpowiedzUsuń