wtorek, 31 marca 2015

Kate Wo Laboratory... Wróżka od perfum i mydełek...

Witajcie!
Kochani dzisiaj przychodzę do Was z tajemniczym tytułem, bo dziś będzie prawie jak o bajce i wróżce Kasi od perfum i mydełek. Kasię miałam okazję poznać na spotkaniu blogerek w Londynie.

Kasia Spotkanie blogerek Londyn
Śliczna i przemiła kobietka, która opowiadając nam o tym co robi zabrała nas w tą pachnącą i magiczną podróż.
Na koniec obdarowała nas flakonikami z perfumami oraz mydełkami. Oczywiście wcześniej każda z nas miała okazję wybrać sobie swoją nutę zapachową. Ja wybrałam zapach cytryny wraz zielonej herbaty. Jeśli ktoś wąchał zapach perfum Elizabeth Arden Green tea, to tutaj ten zapach bardzo mi go przypomina.

Kate Wo Laboratory


Kate Wo Laboratory


Perfumy zamknięte w buteleczce z atomizerem.

Kate Wo Laboratory



Zapach cudowny, tyle Wam mogę powiedzieć. Dość długo utrzymuje się na skórze. Kiedy zaczęłam je stosować zdarzyło mi się, że ktoś w pracy zapytał mnie czym pachnę. Świeży, lekki, delikatny, zapach na wiosnę taki właśnie jaki lubię. Utrzymują się na ciele do około 3 godzin przynajmniej ja tyle je czuje u siebie.
Oprócz perfum dostałam też dwa mydełka.

Mydełka od Kasi Wo Laboratory


Takie małe cudeńka jedno mydełko różowe z motywem drzewka wygląda bardzo efektownie oraz mydełko w którym zanurzone są kawałeczki chyba innych mydeł tak mi się wydaje, ale nie jestem pewna.

Kate Wo Laboratory

Kate Wo Laboratory


Oba pachną bardzo ładnie. Dobrze się pienią oraz dobrze zmywają z dłoni. Nie przesuszają to też ogromny plus. Na zdjęciach są jeszcze w opakowaniach, ale to też dlatego, że chciałam Wam pokazać jakie Kasia robi mydełkowe cudeńka.
Dziękuje Kasiu za pachnące prezenty na spotkaniu blogerek w Londynie.
Jeśli ktoś jest zainteresowany Kasi wyrobami zapraszam Was na stronę bloga:

www.katewo.blogspot.co.uk

Dziękuje Kasi za możliwość przetestowania jej perfum oraz mydełek. Kasiu życzę Ci powodzenia w Twojej pasji.

Lubicie kosmetyki robione przez kogoś? A może miałyście już okazję poznać Kasię?
Pozdrawiam Was wiosennie
Mama Małego Szkraba
Wasza



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz