piątek, 8 lutego 2013

Claudia i batoniki z marcepanem w czekoladzie

  Jak się cieszę, że mamy już piątek. Piątek wspaniały dzień w tygodniu, gdzie wszyscy czekają na weekend z utęsknieniem. Dzisiejszy dzień minął bardzo sennie. Już nie mogłam się doczekać kiedy wrócę do domu. Ostatnio czuję się bardzo ospała i zmęczona, mam nadzieję, że mi to przejdzie i wiosna troszkę mnie rozrusza do działania. Po powrocie do domu czekało na mnie kilka prac domowych. Po szybkim uwinięciu się z nimi oraz ciepłej kąpieli postanowiłam, że przejrzę sobie moje kolorowe gazetki, które przywiozłam będąc w Polsce. Gazetę, którą zawsze przywożę jest Claudia. Niekiedy jeszcze Świat kobiety, Olivię lub Poradnik domowy. Pamiętam jak dziś jak moja Mama kupowała Claudię. Dzisiaj ja ją czytam.


Żeby sobie umilić mój wieczór wyjęłam kuszące batoniki z marcepanem w czekoladzie. Mój Kochany Pan Ł. połasił się również na nie, więc postanowiłam się z nim nimi podzielić.  

Mam nadzieję, że Wasz piątek również mija miło, że macie czas na małe przyjemności i jakąś ciekawą lekturę. Wracam do moich kolorowych gazetek, a Wam życzę relaksującego piątkowego wieczoru. 

Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz