czwartek, 12 września 2013

Balea krem do rąk z masłem shea i olejkiem arganowym

 Witajcie Moi Kochani!
Dzisiaj pojawi się bardzo szybki post o moim odkryciu kremu do rąk Balea z masłem shea oraz olejkiem arganowym. 

Balea krem do rąk z masłem shea i olejkiem arganowym
Kochani ten krem z Balei po prostu wyrażając moje uczucia mogę spokojnie napisać, że go pokochałam od pierwszego posmarowania moich łapek. Szybko niczym błyskawica zabiorę Was na małą opowieść o nim. 
Jak do tej pory moim ulubionym kremem do rąk była Neutrogena Fast Absorbing. Dzisiaj muszę niestety, a może ''stety'' napisać, że do kremowych ulubieńców dołączył:
krem Balea.

OPAKOWANIE I WYGLĄD: 
Krem Balea umieszczony jest w butli zaopatrzonej w dozownik. Opakowanie jest w fajnej szacie graficznej. Butla o pojemności 300ml, jak dla mnie jest dość spora. Dozownik bardzo wygodna forma aplikowania. Naciskając pompkę wystarczy jedna by móc dobrze nawilżyć dłonie.

Balea krem do rąk z masłem shea i olejkiem arganowym


KONSYSTENCJA:
Półpłynna forma kremu. Nie jest zbity w sobie, ale jest treściwy. Szybko się wchłania, nie klei się, a dłonie są cudownie nawilżone. Kremik jest w kolorze lekkiego beżu.

ZAPACH:
Krem od razu po aplikacji i wsmarowaniu w dłonie pozostawia piękny, delikatny zapach. Dość długo się utrzymuje, ale nie jest to zapach drażniący dla nosa.

POJEMNOŚĆ:
Butelka o pojemności 300ml jest niesamowicie wydajna i ekonomiczna. 

DZIAŁANIE: 
Krem nawilża, odżywia i pielęgnuje skórę dłoni. 

MOJE SPOSTRZEŻENIA:
 Tutaj już kilka słów zdecydowanie ode mnie po tym jak miałam okazję go troszkę poużywać. Nie lubię bardzo tłustych kremów, nie umiem się z nimi polubić, bo dłonie nieprzyjemnie się lepią i kleją. Krem Balea z masłem shea i olejkiem arganowym jest genialny na każdą porę roku. 

Balea krem do rąk
To co w nim lubię to jak dla mnie szybka wchłanialność, do tego bardzo dobre nawilżenie, pielęgnacja dłoni, paznokci i skórek wokół nich. Dłonie są jedwabiście miękkie, delikatne niczym aksamit w dotyku, a do tego otulone tym pięknym zapachem. Jestem tym kremem zauroczona, bo krem jest również wydajny. Samo opakowanie jest jak najbardziej wygodne i estetyczne. Nie musimy cisnąc na siłę tubki, żeby zaaplikować na dłonie krem. Forma butelki z dozownikiem jak dla mnie jest bardzo fajnym pomysłem. Jedynym minusem jaki mogłabym tu zauważyć to jest to, że niestety, ale nie zabierzemy go do torebki. Poza tym nie mogę się do niego w żaden sposób przyczepić, bo po prostu dla mnie jest to rewelacyjny krem do rąk.


A czy Wy już używałyście kremu do rąk Balea z masłem shea i olejkiem arganowym?
A może macie innych ulubieńców kremowych do dłoni? 
Pozdrawiam Wasza 


25 komentarzy:

  1. mam i bardzo lubię:), pompka ułatwia mi użytkowanie:) i zapach mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę Kochana, ze mamy podobne gusta kosmetyczne ;)

      Usuń
  2. nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy, ale ostatnio czytam same kuszące recenzje na ich temat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem polecam w szczególności naprawdę pod każdym względem tak ;)

      Usuń
  3. miałam okazję testować i krem na prawdę fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Olej arganowy i masło shea w składzie, to jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty Balea na bazie oleju arganowego. Mają cudowne zapachy i świetnie nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda pięknie ten kremik pachnie a do tego sam krem w sobie jest rewelacyjny, nawilza odzywia pielęgnuje :)

      Usuń
  6. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Moja skora jest bardzo sucha wiec musze
    uzywac tlustych kremow

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ale chętnie przygarnęłabym krem z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam naprawdę dobry kremik, a ta pomka to naprawdę udogodnienie :)

      Usuń
  8. Nie mam, ale jeśli będę mieć możliwość to zakupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam bardzo dobry kremie ;) taki był niepozorny a skradl moje serce ;)

      Usuń
  9. Rzeczywiście ogromna butla, wystarczy na wieki :)
    Czuję się zachęcona do spróbowania tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko wydajny to on jest, ale tez pięknie pachnie plus dobre nawilzanie :)

      Usuń
  10. Miałam możliwość używania tylko 1 kremu z Balei - o zapachu owoców leśnych :)
    A ten zapewne zakupię jak wreszcie napadnę na jakiś DM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego o zapachu owoców leśnych ale en jest rewelacyjny pod każdym względem ;) dlatego tez powiem Ci napadaj DM warto ;)

      Usuń
  11. mnie ten balsam rozczarował, ani zapach mi nie przypasował, anie działanie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale nie zawsze każdy kosmetyk się sprawdza :( u mnie np. zel pid prysznic Balea kokosowy się nie sprawdził :)

      Usuń
  12. Mam ten krem w wersji malinowej, ale niestety nie spełnia moich oczekiwań:/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z miłą chęcią bym go przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń