niedziela, 25 stycznia 2015

Gumki sprężynki czyli Invisi bobble...

Witajcie!
Pod postem Uwaga!Moja kontrola włosowa... pojawiły się komentarze odnośnie gumek sprężynek Invisi bobble. Ja je kupiłam troszkę z ciekawości chciałam zobaczyć czy rzeczywiście te achy i ochy wokół nich są tego warte? Czy są? Zapraszam na szybki post.

Invisi bobble







Jeszcze kiedy byłam w Polsce w drogerii Hebe natknęłam się na nie i nie mogłam zrozumieć o co tyle hałasu, a kawałek plastikowej gumki, która wygląda jak kabel od słuchawki telefonicznej ???
Po powrocie do Anglii będąc u swojej fryzjerki Pani Iwonki zauważyłam ją u niej na nadgarstku, a później na włosach. Pomyślałam skoro ona ją ma to chyba i ja się na nie skuszę. Wrzucając ją do koszyka w Bootsie pani ekspedientka jak je zobaczyła to od razu zaczęła mi opowiadać jakie to są one cudowne, że ona też ich używa. Przepadłam wróciłam do domu i pierwsze co zrobiłam zwykłą gumkę do kosza, a Invisi bobble na włosy.  I tym o to sposobem Kochani wpadłam jak śliwka w kompot zauczoroczona tymi gumkami.

W plastikowym niewielkim pudełeczku mieszkają trzy gumki Invisi bobble.
Gumka swoim wyglądem naprawdę przypomina kawałek kabla od słuchawki telefonicznej.
Jest miękka, giętka, elastyczna jednym słowem sprężynka.


Invisi bobble







Jeśli chodzi o kolorystykę ja mam w kolorze brązu, ale widziałam też przezroczyste, czarne, różowe, granatowe. Dostępność kolorystyczna jest całkiem dobra.

Gumki sprężynki używam i w dzień i w nocy, nawet kiedy nakładam maskę lub oleje na włosy nie boję się jej założyć. Wiem, że nie zamoknie, że się nie rozciągnie, że nie zabarwi mi włosów. Jest bardzo łatwa jeśli chodzi o zachowanie higieny. Pod strumieniem letniej wody przemywam ją i nic się z nią nie dzieje.

Zostałam też zapytana przez jedną z dziewczyn czy wiem co zrobić, żeby gumka wróciła do normalnej postaci kiedy się rozciągnie? Muszę Wam przyznać, że nie wiedziałam o tym, ale dzięki Veronique228 dowiedziałam się, że wrzucając do bardzo ciepłej wody gumki się kurczą. Spróbowałam i naprawdę to zadziałało.


Invisi bobble po kilku dniowym noszeniu 










Invisi bobble po wrzuceniu do gorącej wody



Invisi bobble po wyjęciu z gorącej wody



Podsumowując o tej gumce mogę napisać jedno jestem z niej niezmiernie zadowolona nie ciągnie włosów i dzięki temu też głowa nie boli co przy używaniu normalnej gumki tak się niekiedy działo. Bardzo dobrze włosy są wszystkie razem utrzymane. Nie ma mowy o wyrywaniu czy ciągnięciu włosów nawet w czasie zdejmowania tej gumki. Zauważyłam, że dużo mniej dzięki tej gumce włosów mi wypada. Nawet po umyciu włosów i założeniu gumki ona nie odkształca nam włosów co też jest ogromnym plusem. Lubię te gumki za wytrzymałość, za to, że dzięki niej mi ich mniej wypada, że jest trwała, że można jej używać zawsze i wszędzie, za wygląd i za utrzymanie jej w czystości. A nawet za to, że mogę ją założyć na rękę i tez będzie wyglądać fajnie.

Invisi bobble

A Wy Kochani jakich gumek używacie do włosów? Miałyście już Invisi bobble?
Pozdrawiam słonecznie 
Mama małego Szkraba
Wasza 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz