czwartek, 15 stycznia 2015

Maski od Ziaji: Liście zielonej oliwki...

Kochani!
Lubię niekiedy w weekend położyć sobie na oczyszczona twarz maseczkę. Wtedy najczęściej sięgam już po gotowe maseczki w saszetkach. Moją ulubiona firmą jeśli chodzi o maseczki w saszetkach jest właśnie Ziaja.


Ziaja maseczki Liście zielonej oliwki














O zaletach tych maseczek przeczytacie dzisiaj w moim poście. 
Ostatnio odwiedzając salon Ziaji natknęłam się na nową serię kosmetyków: Liście zielonej oliwki. Stwierdziłam, że może wypróbuje sobie właśnie ich maseczki. Wzięłam dwie jedna oliwkowa maska koalinowa z cynkiem oczyszczająco - ściagająca, a druga to oliwkowa maska regenerująca z kwasem hialuronowym. Obie przypadły mi do gustu.

OLIWKOWA MASKA KOALINOWA Z CYNKIEM OCZYSZCZAJĄCO - ŚCIĄGAJĄCA:
Ziaja liście zielonej oliwki
  • maseczka w saszetce, zawartość 7ml, wystarcza na dwa użycia
  • oczyszcza skórę twarzy
  • poprawia wygląd
  • nawilża, wygładza skórę twarzy
  • szybko wysycha, nie ma problemu z jej zmyciem
  • przeznaczona jest dla każdego wieku
  • zapach 
  • cena 1,29zł

OLIWKOWA MASKA REGENERUJĄCA Z KWASEM HIALURONOWYM:
Ziaja liście zielonej oliwki
  • maseczka w saszetce, zawartość 7ml, wystarcza na dwa razy
  • regeneruje 
  • wygładza 
  • koi podrażnienia i zaczerwienienia
  • nawilża, zmiękcza naskórek
  • zapach świeży oliwkowy
  • cena 1,29zł

Lubię maseczki od Ziaji. Chyba miałam już każdą i jak do tej pory żadna z nich nie zrobiła mi krzywdy. 
Są tanie i dobrze dostępne. Jak na pojemność 7 ml dla mnie wystarcza jej użycie na dwa razy. 
Obie maseczki z serii liście zielonej oliwki delikatnie ładnie pachną, dobrze rozprowadzają się na twarzy, ze zmyciem nie ma najmniejszego problemu. Skóra jest ładnie wygładzona, nawilżona, miękka, zregenerowana, świeża. 
Nie podrażnia, a działa wręcz kojąco.
Nie umiem znaleźć żadnych minusów. Uważam, że jak na taką cenę to warto je kupić i sprawdzić jak działają. A przede wszystkim przez chwile sprawić sobie domowe SPA leżąc z maseczką na twarzy, słuchając dobrej muzyki. 

Lubicie maseczki od Ziaji? A może miałyście już liście zielonej oliwki?
Pozdrawiam Was ciepło 
Mama małego Szkraba 
Wasza 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz