sobota, 19 stycznia 2013

Moroccan argan oil szampon i odżywka


Moroccan argan oil szampon i odżywka. Tydzień temu w Boot-sie natknęłam się na szampon i odżywkę firmy Organix. Nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Samo opakowanie już gdzieś wołało do mnie: kup mnie, a nie pożałujesz. Przy okazji cena też była odpowiednia i wszystko się złożyło na to bym sięgnęła i włożyła do koszyka szampon i odżywkę.






 Pierwsze mycie włosów troszkę mnie zaskoczyło. Szampon kiedy go wyciskałam z butelki był troszkę żelowy jakby galaretowaty, ale gdy już go rozmasowałam na włosach to odpłynęłam. Piękny delikatny zapach. Pienił się dość dobrze, a ze zmyciem go również nie było większego problemu.
Jak już zmyłam szampon przyszedł czas na odżywkę. Przy odżywce jakbym dostała skrzydeł. Cudowny zapach, lekka konsystencja. Kiedy wysuszyłam włosy byłam naprawdę zaskoczona efektem. Moje włosy były miękkie. Czułam, że są lekkie. Zauważyłam też, że szampon nadał moim włosom objętości i nie były oklapnięte co mnie ucieszyło.
Plus za pojemność całe 385 ml. Miejmy nadzieje, że będzie wydajny. Przekonam się po dłuższym używaniu. Obiecuje, że dam Wam znać jak wygląda dalsza przyjemność używania szamponu i odżywki.
        
Tymczasem korzystam dalej z weekendu i Wam życzę miłego wieczoru. A jak Wy spędzacie weekend?


2 komentarze:

  1. Zdecydowanie zapach jest boski ;) Sama co jestem w Boots nie mogę się opanować,[rzed powąchaniem ich. Muszę je w końcy wypróbować,bo czytałam same pozytywne opinie na ich temat.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i polecam ! Kupilam w Hebe :)
    A ze nie mieszkam w Polsce, zrobie sobie zapas hehe.

    OdpowiedzUsuń