środa, 30 stycznia 2013

Prawie jak Robert Kubica :)

Kochani :)

Nie było nowych postów, gdyż musiałam się skupić na czymś innym. Pytanie na czym? Otóż dzisiaj mogę z Wami podzielić się pewną wiadomością, że zdałam swój egzamin na prawo jazdy :) Od dziś mogę piratować na drogach :) Jestem z tego bardzo dumna, bo kosztowało mnie to dużo stresu, ale mam już go za sobą.

Chcę podziękować jednej bardzo ważnej osobie, właśnie tutaj na blogu, żeby poczuła się doceniona. 
Kochany Mężu dziękuję Ci za to, że w każdy weekend poświęciłeś swój wolny czas na naszą wspólną jazdę moim małym autkiem.  Różnie było, ale małżeństwo przetrwało, a raczej bardziej się umocniło :)

Cieszę się bardzo i życzę wszystkich którzy mają sesje samych piątek na egzaminach :) 
Pozdrawiam Was ze słonecznej Anglii :)



2 komentarze:

  1. Gratuluję! Teraz tylko jeździj i jeździj żeby nie wyjść z formy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Zaraz po egzaminie pojechałam swoją 'żabą' do pracy :)Zgadzam się, że trzeba jeździć jak najwięcej by nie wyjść z formy :)

    OdpowiedzUsuń