czwartek, 17 stycznia 2013

Zapowiedzi na weekend...

  Jeszcze tylko juuutro i upragniony weekend. Dzisiaj dzień pełen wrażeń. Dostałam dziś zamówioną książkę. Lubię kupować książki z przepisami, a kuchnia włoska jest jedną z moich ulubionych. Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła wykorzystać jakiś przepis do upieczenia czegoś pysznego. Książka jest autorstwa Gino D'acampo '' Italian home baking ". Podoba mi się w jaki sposób została wydana. Przede wszystkim jest w twardej oprawie i za to już jest plus jeśli chodzi o książki kulinarne. O książce będzie zapewne oddzielny post. 
 



Późnym popołudniem byliśmy również na zakupach. Kończąc zakupy i wkładając ostatnie potrzebne mi rzeczy do koszyka stwierdziłam, że zrobię mały wypad na dział kosmetyczny. I tam spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Otóż tusze do rzęs firmy Maybelline Colossal miały obniżoną cenę. Stojąc przy szafie z kosmetykami Maybelline zastanawiałam się, który warto byłoby teraz tusz wypróbować... 
Colossal Smoky Eyes czy moze Colossal Volum Express ? 

Wybrałam jak widać na zdjęciu : 



 W niedługim czasie na pewno pojawi się moja opinia tuszu do rzęs Colossal. Oprócz książki i tuszu pojawią się w weekend opinie na temat moich nowości kosmetycznych do pielęgnacji włosów czyli szampon i odżywka Organix Moroccan Argan Oil, rękawiczki pielęgnujące dłonie oraz cążki do skórek Elite Models.  

Serdecznie zapraszam. 





1 komentarz:

  1. Lakiery Bell Air Flow to moje ulubione-jest o nich kilka postów na blogu
    (---> etykiety po prawej str.: lakiery d/pazn. )
    Ja, ze swojej strony, czekam na recenzję tego tuszu. Szukam czegoś ekstra ;)) pozdr

    OdpowiedzUsuń