sobota, 5 stycznia 2013

Poświateczno-noworoczne wyprzedaże

 Sobota to odpowiedni dzień na wyjście na szybkie zakupy. A te dzisiejsze naprawdę były szybkie. Mój Pan Ł. szukał klucza do naprawy, a ja szybciutko weszłam do TK Maxxa. Naprawdę krótko to trwało, a ja wyszłam z trzema rzeczami z których jestem bardzo zadowolona. A miałam nic nie kupować :) Tyle, ze te przeceny bardzo kuszą, niekiedy aż za bardzo :)


 Na początku natknęłam się na urządzenie do pedicuru firmy Homedics.




 Oryginalna cena to Ł 7.99, ja znalazłam je za całe Ł.4.00. Dlatego też chyba je wzięłam, bo cena mnie skusiła i chciałabym je przetestować. Może też dlatego, że nigdy takiego cudaka nie miałam. Później zajrzałam na półeczkę ze skarpetkami i rajstopami i nie wiem dlaczego jasne rajstopy przykuły moją uwagę, pewnie dlatego, że były przecenione. A cena niekiedy czyni cuda, bo kosztowały cały funcik. Myślę, że na okres wiosenny do jakiejś spódniczki będą dobrym dodatkiem. Być może nie widać tego na zdjęciu, ale mają delikatne kropeczki. Jasnych rajstop nigdy nie za wiele. 



 I na sam już koniec kiedy to podążałam do kasy natknęłam się na okulary firmy Bench. Cena oryginalna Ł30.00 ja je znalazłam za Ł.12.99.  Zaczekałam na swojego Pana Ł., który musiał mi pomóc i powiedzieć tak czy nie, jeśli chodzi o okulary.


Jak widać Pan Ł. pomógł mi zdecydować i powiedział: tak. Z czego i ja jestem bardzo rada :)
Zakupy były udane, z portfela troszkę ubyło, ale troszkę się też zaoszczędziło. Mam nadzieję, ze Wy też lubicie takie szybkie i udane zakupy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz